💗Saturn Force💗

Hej! Vad kul att du kollar in min blogg! Just nu är jag i level 14 och kämpar mot gåd! Jag har 13 hästar och min favvo ras är Mustang😍Min klubb heter som sagt Saturn Force och betyder väldigt mycket💕

Kan väll berätta en saga om sso

Publicerad 2013-10-31 15:38:00 i Allmänt,

Det var en gång en flicka som hette miley.
En dag när hon skulle gå ut till sin vakra heta hingst beuty och rida så hände det...

Beuty stegrade och sedan skenade han så snabbt som vinden.

Efter en stund när beuty var super trött, hände det en sak till.
Jag älskade Beuty han var en del av mitt hjärta och min familj men, Beuty föll ihop.

Tårarna ran från mina kalla kinder. Då kom jag och tänka på mina föräldrar, de är säker super oroliga för mej och jag, jag som inte vet var de befinner sej nu.

Aja, jag får väll försöka iallafal!! Tänkte flickan ledsamt. ;( ;( tårarna ran o ran o ran. Jag hade gått en bit. Om jag bara inte skulle ridit honom så hade inget av allt detta hänt mej.

Plätsligt tycktes jag höra något. Jag blev rädd, men ändå så vågade jag gå fram och titta vad det var. Det var en...
Fortsättning följer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saturn Force

hej! Min klubb heter Silversong ponies och kallas ponies. Du kan anmäla dig här på bloggen! ♥ ponies är en väldigt lugn och fantastisk klubb. Okså väldigt aktiv. Men det är ingen som säger att den måste vara det för dig ;) Man måste ju faktiskt inte vara med på alla aktiviteter. Så sätt igång följ min klubb blogg! ♥♥♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela