💗Saturn Force💗

Hej! Vad kul att du kollar in min blogg! Just nu Ă€r jag i level 14 och kĂ€mpar mot gĂ„d! Jag har 13 hĂ€star och min favvo ras Ă€r Mustang😍Min klubb heter som sagt Saturn Force och betyder vĂ€ldigt mycket💕

Tillbaka!!

Publicerad 2015-08-08 15:48:43 i AllmÀnt,

Hej jag vet att det var sÄÄ lÀnge sen jag bloggade om sso! jag lÀt min kompis som jag litade pÄ helt totalt spela pÄ min gubbe.. jag sa att hon fick ha den "som" sin.. sa oksÄ att hon inte fick anvÀnda sc.. inte heller sÀlja hÀstar.. nu egfter ca 1 Är loggade jag Àntligen in och kmr fortsÀtter spela.. sÄ mÀrker jag att nÄgra av mina hÀstar Àr sÄlda hade 8 sc och min Àlskade och bÀsta klubb ever var borta! fatta hur jÀvla besviken jag Àr pÄ henne.. aja iaf nu har jag 1008 sc och en ny klubb! det gammla klubbnamnet silversong ponies var upptaget sÄklart! D;; sÄ jag fick ta silversong rabbits.. inte det bÀsta men.. tror iaf det blir bra.. ag har Àndrat lösenordet och kmr ALDRIG lÄta nÄgon annan spela pÄ mitt konto!

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2015-08-08 21:09:20

herregud vÀm gör sÄnt ens?

Svar: D;
Josefine Bluenose

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saturn Force

hej! Min klubb heter Silversong ponies och kallas ponies. Du kan anmĂ€la dig hĂ€r pĂ„ bloggen! ♄ ponies Ă€r en vĂ€ldigt lugn och fantastisk klubb. OksĂ„ vĂ€ldigt aktiv. Men det Ă€r ingen som sĂ€ger att den mĂ„ste vara det för dig ;) Man mĂ„ste ju faktiskt inte vara med pĂ„ alla aktiviteter. SĂ„ sĂ€tt igĂ„ng följ min klubb blogg! ♄♄♄

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela